Sklep sportowo-turystyczny PRESTO

Kariera

WYGRYWAMY, ŻEBYŚ WYGRYWAŁ

Legendarny Bo Jackson zwykł mawiać - Set your goals high, and don’t stop till you get there. Presto to sportowy sklep internetowy NR 1 w Polsce. Jesteśmy dumni z tego, że pracują z nami prawdziwi eksperci i entuzjaści sportu. Wierzymy, że aby wygrywać, musisz rzucać sobie śmiałe wyzwania. Dlatego cały czas chcemy bić własne rekordy.

Pragniemy być codziennie lepsi dla tych, którzy żyją sportem. Nasi Klienci rozwijają swoje pasje i wygrywają, a my jesteśmy po to, by dać im najlepszy sprzęt i profesjonalną poradę.

DOŁĄCZ DO DRUŻYNY PRESTO

Dołącz do naszej drużyny i poczuj prawdziwego sportowego ducha. W Presto zawsze gramy zespołowo. Każdy z nas ma inny charakter i wnosi nową wartość. Dlatego wspieramy kreatywność, słuchamy każdego pomysłu i dopingujemy tych, którzy mają w sobie sportową żyłkę zwycięzcy.

Co zyskasz?

  • Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Wierzymy, że pracownicy są naszymi najlepszymi ambasadorami, dlatego otrzymujesz zniżki na zakupy w sklepie Presto
  • Zapewniamy Ci wszystkie niezbędne narzędzia pracy
  • Dbamy o Twój rozwój, dlatego będziesz uczestniczyć w wielu branżowych wydarzeniach
  • Dajemy Ci realny wpływ na rozwój i kształt asortymentu sklepu
  • Dbamy o świetną atmosferę – organizujemy spotkania integracyjne
  • Słuchamy Twoich potrzeb – umożliwiamy Ci pracę zdalną w ustalonym czasie
  • Jeśli już z nami pracujesz i chcesz awansować, masz pierwszeństwo w rekrutacji

ROZWIJAJ KARIERĘ – JAK CHCESZ!

Dajemy szansę na rozwój – każdemu! Chcemy, żebyś został z nami dłużej i wyznaczał sobie ambitne cele. Nasza drużyna liczy ponad 50 osób, a średni staż pracy sięga 5 lat. W historii naszej firmy mamy mnóstwo historii sukcesu. Nieważne, czy zaczynasz jako pracownik magazynu, czy sprzedawca. W Presto możesz marzyć odważnie. Wspieramy tych, którzy chcą więcej i mają dobre pomysły.

I JAK, PODEJMIESZ WYZWANIE?

Weź udział w rekrutacji i opowiedz co wniesiesz do zespołu Presto.

Kogo poszukujemy

stanowiskolokalizacja
Category Manager - Skating (e-commerce)Biuro, Kraków

Opis stanowiska:

  • zarządzanie kategoriami produktowymi (wybór produktów do oferty sklepu internetowego)
  • ustalanie celów zakupowych oraz monitorowanie i weryfikowanie realizacji założonych planów
  • rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z dostawcami
  • negocjacje warunków handlowych
  • zapewnianie dostępności towarów
  • określanie właściwego poziomu zapasów oraz ustalanie aktualnego zapotrzebowania na podstawie analizy sprzedaży
  • współpraca z działem marketingu w zakresie tworzenia strategii i reklamy
  • współtworzenie wytycznych dotyczących prezentacji produktu na stronie (opis i zdjęcia)
  • śledzenie trendów rynkowych oraz monitoring konkurencji
  • realizowanie założeń strategii sprzedaży i polityki handlowej
  • dbanie o dobry wizerunek firmy

Kogo poszukujemy?

  • doświadczenie w obszarze sprzedaży i zakupów e-commerce
  • znajomość asortymentu z zakresu sprzętu sportowego
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • kreatywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista
  • orientacja na osiąganie zamierzonych celów, a także samodzielność w realizacji działań
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Co oferujemy?

  • stabilną pracę w rozwijającej się organizacji o rozbudowanych planach na przyszłość
  • wynagrodzenie podstawowe zależne od posiadanych kwalifikacji oraz motywacyjny system premiowy
  • firmowy laptop i telefon do Twojej dyspozycji przez całą dobę
  • możliwość współpracy z prestiżowymi partnerami w środowisku międzynarodowym
  • pracę z młodym zespołem specjalistów - ludzi z pasjami, którzy lubią ze sobą pracować i tworzą świetną atmosferę
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • obecność na targach sportowych w Polsce i za granicą
  • przyjemne warunki pracy oraz wyjazdy integracyjne
  • dużą samodzielność w działaniu
  • nieograniczony dostęp do kawy i herbaty :)
  • wsparcie na każdym etapie pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje

Category Manager - Rowery i akcesoria (e-commerce)Biuro, Kraków

Opis stanowiska:

  • zarządzanie kategoriami produktowymi (wybór produktów do oferty sklepu internetowego)
  • ustalanie celów zakupowych oraz monitorowanie i weryfikowanie realizacji założonych planów
  • rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z dostawcami
  • negocjacje warunków handlowych
  • zapewnianie dostępności towarów
  • określanie właściwego poziomu zapasów oraz ustalanie aktualnego zapotrzebowania na podstawie analizy sprzedaży
  • współpraca z działem marketingu w zakresie tworzenia strategii i reklamy
  • współtworzenie wytycznych dotyczących prezentacji produktu na stronie (opis i zdjęcia)
  • śledzenie trendów rynkowych oraz monitoring konkurencji
  • realizowanie założeń strategii sprzedaży i polityki handlowej
  • dbanie o dobry wizerunek firmy

Kogo poszukujemy?

  • doświadczenie w obszarze sprzedaży i zakupów e-commerce
  • znajomość asortymentu z zakresu sprzętu sportowego
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • kreatywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista
  • orientacja na osiąganie zamierzonych celów, a także samodzielność w realizacji działań
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Co oferujemy?

  • stabilną pracę w rozwijającej się organizacji o rozbudowanych planach na przyszłość
  • wynagrodzenie podstawowe zależne od posiadanych kwalifikacji oraz motywacyjny system premiowy
  • firmowy laptop i telefon do Twojej dyspozycji przez całą dobę
  • możliwość współpracy z prestiżowymi partnerami w środowisku międzynarodowym
  • pracę z młodym zespołem specjalistów - ludzi z pasjami, którzy lubią ze sobą pracować i tworzą świetną atmosferę
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • obecność na targach sportowych w Polsce i za granicą
  • przyjemne warunki pracy oraz wyjazdy integracyjne
  • dużą samodzielność w działaniu
  • nieograniczony dostęp do kawy i herbaty :)
  • wsparcie na każdym etapie pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje

Category Manager - Sporty zimowe (e-commerce)Biuro, Kraków

Opis stanowiska:

  • zarządzanie kategoriami produktowymi (wybór produktów do oferty sklepu internetowego)
  • ustalanie celów zakupowych oraz monitorowanie i weryfikowanie realizacji założonych planów
  • rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z dostawcami
  • negocjacje warunków handlowych
  • zapewnianie dostępności towarów
  • określanie właściwego poziomu zapasów oraz ustalanie aktualnego zapotrzebowania na podstawie analizy sprzedaży
  • współpraca z działem marketingu w zakresie tworzenia strategii i reklamy
  • współtworzenie wytycznych dotyczących prezentacji produktu na stronie (opis i zdjęcia)
  • śledzenie trendów rynkowych oraz monitoring konkurencji
  • realizowanie założeń strategii sprzedaży i polityki handlowej
  • dbanie o dobry wizerunek firmy

Kogo poszukujemy?

  • doświadczenie w obszarze sprzedaży i zakupów e-commerce
  • znajomość asortymentu z zakresu sprzętu sportowego
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • kreatywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista
  • orientacja na osiąganie zamierzonych celów, a także samodzielność w realizacji działań
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Co oferujemy?

  • stabilną pracę w rozwijającej się organizacji o rozbudowanych planach na przyszłość
  • wynagrodzenie podstawowe zależne od posiadanych kwalifikacji oraz motywacyjny system premiowy
  • firmowy laptop i telefon do Twojej dyspozycji przez całą dobę
  • możliwość współpracy z prestiżowymi partnerami w środowisku międzynarodowym
  • pracę z młodym zespołem specjalistów - ludzi z pasjami, którzy lubią ze sobą pracować i tworzą świetną atmosferę
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • obecność na targach sportowych w Polsce i za granicą
  • przyjemne warunki pracy oraz wyjazdy integracyjne
  • dużą samodzielność w działaniu
  • nieograniczony dostęp do kawy i herbaty :)
  • wsparcie na każdym etapie pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje

Category Manager - Gry i Zabawy (e-commerce)Biuro, Kraków

Opis stanowiska:

  • zarządzanie kategoriami produktowymi (wybór produktów do oferty sklepu internetowego)
  • ustalanie celów zakupowych oraz monitorowanie i weryfikowanie realizacji założonych planów
  • rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z dostawcami
  • negocjacje warunków handlowych
  • zapewnianie dostępności towarów
  • określanie właściwego poziomu zapasów oraz ustalanie aktualnego zapotrzebowania na podstawie analizy sprzedaży
  • współpraca z działem marketingu w zakresie tworzenia strategii i reklamy
  • współtworzenie wytycznych dotyczących prezentacji produktu na stronie (opis i zdjęcia)
  • śledzenie trendów rynkowych oraz monitoring konkurencji
  • realizowanie założeń strategii sprzedaży i polityki handlowej
  • dbanie o dobry wizerunek firmy

Kogo poszukujemy?

  • doświadczenie w obszarze sprzedaży i zakupów e-commerce
  • znajomość asortymentu z zakresu sprzętu sportowego
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • kreatywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista
  • orientacja na osiąganie zamierzonych celów, a także samodzielność w realizacji działań
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Co oferujemy?

  • stabilną pracę w rozwijającej się organizacji o rozbudowanych planach na przyszłość
  • wynagrodzenie podstawowe zależne od posiadanych kwalifikacji oraz motywacyjny system premiowy
  • firmowy laptop i telefon do Twojej dyspozycji przez całą dobę
  • możliwość współpracy z prestiżowymi partnerami w środowisku międzynarodowym
  • pracę z młodym zespołem specjalistów - ludzi z pasjami, którzy lubią ze sobą pracować i tworzą świetną atmosferę
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • obecność na targach sportowych w Polsce i za granicą
  • przyjemne warunki pracy oraz wyjazdy integracyjne
  • dużą samodzielność w działaniu
  • nieograniczony dostęp do kawy i herbaty :)
  • wsparcie na każdym etapie pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje

Category Manager - Sporty drużynowe (e-commerce)Biuro, Kraków

Opis stanowiska:

  • zarządzanie kategoriami produktowymi (wybór produktów do oferty sklepu internetowego)
  • ustalanie celów zakupowych oraz monitorowanie i weryfikowanie realizacji założonych planów
  • rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z dostawcami
  • negocjacje warunków handlowych
  • zapewnianie dostępności towarów
  • określanie właściwego poziomu zapasów oraz ustalanie aktualnego zapotrzebowania na podstawie analizy sprzedaży
  • współpraca z działem marketingu w zakresie tworzenia strategii i reklamy
  • współtworzenie wytycznych dotyczących prezentacji produktu na stronie (opis i zdjęcia)
  • śledzenie trendów rynkowych oraz monitoring konkurencji
  • realizowanie założeń strategii sprzedaży i polityki handlowej
  • dbanie o dobry wizerunek firmy

Kogo poszukujemy?

  • doświadczenie w obszarze sprzedaży i zakupów e-commerce
  • znajomość asortymentu z zakresu sprzętu sportowego
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • kreatywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista
  • orientacja na osiąganie zamierzonych celów, a także samodzielność w realizacji działań
  • dobra znajomość pakietu MS Office

Co oferujemy?

  • stabilną pracę w rozwijającej się organizacji o rozbudowanych planach na przyszłość
  • wynagrodzenie podstawowe zależne od posiadanych kwalifikacji oraz motywacyjny system premiowy
  • firmowy laptop i telefon do Twojej dyspozycji przez całą dobę
  • możliwość współpracy z prestiżowymi partnerami w środowisku międzynarodowym
  • pracę z młodym zespołem specjalistów - ludzi z pasjami, którzy lubią ze sobą pracować i tworzą świetną atmosferę
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • obecność na targach sportowych w Polsce i za granicą
  • przyjemne warunki pracy oraz wyjazdy integracyjne
  • dużą samodzielność w działaniu
  • nieograniczony dostęp do kawy i herbaty :)
  • wsparcie na każdym etapie pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje

Marketing Automation SpecialistBiuro, Kraków

Opis stanowiska:

  • prowadzenie działań Marketing Automation
  • tworzenie strategii wykorzystania marketing automation w procesach marketingowych i sprzedażowych
  • optymalizacja procesów sprzedażowo-marketingowych z wykorzystaniem narzędzia Marketing Automation
  • projektowanie automatycznych e-mail marketingowych
  • rekomendacja działań marketingowo-sprzedażowych w oparciu o przeprowadzone analizy danych
  • opracowywanie raportów z działań Marketing Automation
  • dbałość o jakość danych
  • monitoring trendów rynkowych i konkurencji w obszarze Marketing Automation

Od kandydata oczekujemy?

  • doświadczenie w pracy z narzędziami do automatyzacji procesów marketingowych
  • znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym (umiejętność tworzenia tabel przestawnych oraz tworzenia formuł)
  • Zdolność samodzielnego uczenia się i rozwijania swoich kompetencji
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Dokładność i rzetelność
  • Proaktywność w działaniu
  • umiejętność zarządzania czasem i planowania
  • dobra organizacja pracy
  • znajomość zagadnień związanych z marketingiem
  • dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu kodowania e-maili; znajomość HTML

Co oferujemy?

  • stabilną pracę w  rozwijającej się organizacji o rozbudowanych planach na przyszłość
  • wynagrodzenie podstawowe zależne od posiadanych kwalifikacji
  • firmowy laptop i telefon do Twojej dyspozycji przez całą dobę
  • możliwość współpracy z prestiżowymi partnerami w środowisku międzynarodowym
  • pracę z młodym zespołem specjalistów - ludzi z pasjami, którzy lubią ze sobą pracować i tworzą świetną atmosferę
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • przyjemne warunki pracy oraz wyjazdy integracyjne
  • dużą samodzielność w działaniu
  • nieograniczony dostęp do kawy i herbaty :)
  • wsparcie na każdym etapie pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje

Web Analyst (e-commerce)Biuro, Kraków

Opis stanowiska:

  • analiza ruchu i zachowania użytkowników na stronie www z wykorzystaniem Google Analytics i innych narzędzi badawczych
  • weryfikacja efektywności prowadzonych działań Performance Marketingowych
  • wyciąganie wniosków, raportowanie wyników, wizualizacja danych i formułowanie rekomendacji służących poprawie wskaźników i realizacji głównych KPIs
  • optymalizacja konwersji
  • przygotowywanie analiz konkurencji
  • analityka atrybucji ścieżek zakupowych
  • analityka UX
  • analiza źródeł ruchu, ich efektywność
  • testy A/B
  • definiowanie celów konwersji i modyfikacja ustawień na kontach i widokach GA

Od kandydata oczekujemy?

  • co najmniej 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku (Analityk internetowy, Analityk biznesowy)
  • umiejętności analitycznego myślenia i znajomości Excela na poziomie zaawansowanym
  • znajomości najnowszych narzędzi analitycznych służących do optymalizacji działań w internecie
  • umiejętności automatyzacji pracy, wyciągania wniosków z big data i formułowania rekomendacji służących rozwojowi strony www
  • wykształcenia wyższego (kierunki ścisłe lub związane z internetem, marketingiem)
  • mile widziane:
  • certyfikat Google Analytics
  • znajomość zagadnień Content Marketingu i SEO

Co oferujemy?

  • stabilną pracę w  rozwijającej się organizacji o rozbudowanych planach na przyszłość
  • wynagrodzenie podstawowe zależne od posiadanych kwalifikacji
  • firmowy laptop i telefon do Twojej dyspozycji przez całą dobę
  • możliwość współpracy z prestiżowymi partnerami w środowisku międzynarodowym
  • pracę z młodym zespołem specjalistów - ludzi z pasjami, którzy lubią ze sobą pracować i tworzą świetną atmosferę
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • przyjemne warunki pracy oraz wyjazdy integracyjne
  • dużą samodzielność w działaniu
  • nieograniczony dostęp do kawy i herbaty :)
  • wsparcie na każdym etapie pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje

Specjalista ds. sprzedaży InternetowejBiuro, Kraków

Opis stanowiska:

  • telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów sklepu internetowego (połączenia przychodzące)
  • doradztwo w zakresie produktów z oferty sklepu
  • profesjonalny kontakt z klientem, pomoc przy składaniu zamówień
  • kompleksowe koordynowanie procesu sprzedaży, utrzymywanie relacji biznesowych z klientami
  • nadzór nad realizacją zamówień
  • przygotowywanie ofert handlowych, udział w przetargach
  • współpraca z działem marketingu oraz działem handlowym
  • realizowanie założeń strategii sprzedaży i polityki handlowej
  • dbanie o dobry wizerunek firmy

Kogo poszukujemy?

  • doświadczenie w obszarze sprzedaży oraz branży e-commerce
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • mile widziana znajomość asortymentu z zakresu sprzętu sportowego oraz turystycznego
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, dobra dykcja
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • kreatywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista
  • orientacja na osiąganie zamierzonych celów, a także samodzielność w realizacji działań
  • dobra znajomość obsługi komputera

Co oferujemy?

  • szkolenie przygotowujące
  • stabilną pracę w rozwijającej się organizacji o rozbudowanych planach na przyszłość
  • wynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowy
  • pracę w młodym, pełnym pasji zespole specjalistów
  • możliwość awansu zgodnie z indywidualnymi preferencjami rozwoju zawodowego w branży e-commerce.
  • atmosferę wspierającą rozwój osobisty oraz nieograniczony dostęp do kawy i herbaty

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje

INFORMACJA O COOKIES Sklep Presto w celu realizacji usług w nim dostępnych korzysta z plików cookies oraz innych podobnych technologii na zasadach i w zakresie określonym w Polityce Cookies.
Zamknij
pixel