Sklep sportowo-turystyczny PRESTO

System reklamacji

UWAGA: W przypadku odstąpienia od umowy lub wymiany na inny rozmiar, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta - Prosimy nie składać reklamacji.
W tematyce uprawnień konsumenta z tytułu reklamacji, obowiązków sprzedawcy etc., przytaczamy link do regulaminu sklepu https://www.sklep-presto.pl/regulamin-sklepu-cterms-pol-1.html

sprawdź status
 

INFORMACJA: Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.

INFORMACJA O COOKIES Sklep Presto w celu realizacji usług w nim dostępnych korzysta z plików cookies oraz innych podobnych technologii na zasadach i w zakresie określonym w Polityce Cookies.
Zamknij
pixel