5/5
100% kupujących
poleca tego sprzedawcę
poleca tego sprzedawcę
Obsługa klienta
Zgodność towaru z opisem
Czas dostawy
Na morele.net od
2022-05-04
1 zamówień
w ciągu ostatnich 90 dni
w ciągu ostatnich 90 dni
Opinie kupujących (12)
Jeśli chcesz ocenić tego sprzedawcę lub zgłosić problem, skorzystaj z linku podanego w wiadomości e-mail otrzymanej kilka dni po złożeniu zamówienia.
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Michał
2024-01-15
Produkty:
Data zakupu: 2023-12-29
Farming Simulator 17 Big Bud PC
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Farming Simulator 17 Big Bud PC
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Obsługa idealna !!!
NHL
2023-11-26
Produkty:
Data zakupu: 2023-11-19
NHL 16 (1024186) Xbox One
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
NHL 16 (1024186) Xbox One
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Ok
Karola
2023-11-19
Produkty:
Data zakupu: 2023-10-22
EPLUSM CZAPKA HARRY POTTER SOWA HEDWIGA
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
EPLUSM CZAPKA HARRY POTTER SOWA HEDWIGA
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
mgd
2023-03-17
Produkty:
Data zakupu: 2023-03-05
Educa Puzzle 1000 elementów Galeria sztuki Mickey
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Educa Puzzle 1000 elementów Galeria sztuki Mickey
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Karty ok, świetny prezent
Jurek
2023-03-09
Produkty:
Data zakupu: 2023-03-01
PLAYSTATION KARTY DO GRY PLAYSTATION 5 PS5 PREZENT DLA GRACZA
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
PLAYSTATION KARTY DO GRY PLAYSTATION 5 PS5 PREZENT DLA GRACZA
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Polecam sklep artmagames, który sprzedawał lampkę za szybką reakcję, świetny kontakt i uczciwe podejście do transakcji.
Szczerze natomiast odradzam zakupy w morele.net, którzy sprzedają przedmiot innego sklepu nie sprawdzając uprzednio, że lampka od dawna zniknęła ze sprzedaży w sklepie dostawcy. Zakończono transakcję, wysłano linka do śledzenia paczki i wysłano fakturę. Na następny dzień właściwy sprzedawca odezwał się mailowo i prostował sprawę
andar
2023-02-09
Produkty:
Data zakupu: 2023-02-01
Minecraft Lampka biurkowa LED (3929)
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Minecraft Lampka biurkowa LED (3929)
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Tress
2023-02-08
Produkty:
Data zakupu: 2023-01-27
Pyramid MUMINKI MAGNESY NA LODÓWKĘ 20szt ORYGINALNE
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Pyramid MUMINKI MAGNESY NA LODÓWKĘ 20szt ORYGINALNE
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Sara
2022-12-22
Produkty:
Data zakupu: 2022-12-15
Pyramid PRZYPINKI STRANGER THINGS 5szt FRIENDS DON'T LIE
Rodzaj dostawy: Kurier Express
Pyramid PRZYPINKI STRANGER THINGS 5szt FRIENDS DON'T LIE
Rodzaj dostawy: Kurier Express
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
jnmm
2022-12-11
Produkty:
Data zakupu: 2022-11-13
Mega Farming Collection PC, Farming Simulator 17 Big Bud PC
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Mega Farming Collection PC, Farming Simulator 17 Big Bud PC
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Anastazja
2022-11-19
Produkty:
Data zakupu: 2022-11-04
Kalendarz adwentowy Paladone KALENDARZ ADWENTOWY 24 SKARPETKI HARRY POTTER
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Kalendarz adwentowy Paladone KALENDARZ ADWENTOWY 24 SKARPETKI HARRY POTTER
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Wszystko gra ;) bardzo ładny breloczek, pozdrawiam
Filip
2022-10-03
Produkty:
Data zakupu: 2022-09-18
Breloczek Pyramid BRELOK KOT PUSHEEN I PIZZA ORYGINALNY
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Breloczek Pyramid BRELOK KOT PUSHEEN I PIZZA ORYGINALNY
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Szybko, sprawnie, rzeczowo. Polecam
Basia
2022-08-21
Produkty:
Data zakupu: 2022-08-13
Stor Lunchbox Dzielona śniadaniówka Harry Potter Hogwarts
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Stor Lunchbox Dzielona śniadaniówka Harry Potter Hogwarts
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Warunki zwrotów
Przed odesłaniem towaru na reklamację skontaktkuj się z nami! Jest wiele przypadków, w których nasza telefoniczna lub mailowa asysta wystarczy do rozwiązania problemu. W szczególności dotyczy to sprzętu elektronicznego, który wg Państwa nie działa prawidłowo i gier które wymagają np. stałego połączenia z internetem. 1. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli zakupiony produkt ma wadę fizyczną lub prawną. 2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, b) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, c) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. 3.Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wadliwość Towarów w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu cywilnego. 4. Reklamacja może zostać złożona poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego znajdującego na stronie Sklepu w zakładce Zwroty i reklamacje. 5. Klient składa reklamację pisemnie na adres: ARTMA, Cypriana Godebskiego 14, 62-800 Kalisz lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] 6. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 7. Aby przyspieszyć proces reklamacji do odsyłanego towaru zaleca się dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony Formularz reklamacji, który klient otrzyma od sklepu w formie dokumentu PDF po zgłoszeniu reklamacji mailowo lub telefonicznie 8. Klient powinien dostarczyć produkt na koszt Sklepu najtańszą możliwą przesyłką rejestrowaną na adres siedziby Sklepu. 9. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Warunki reklamacji
Przed odesłaniem towaru na reklamację skontaktkuj się z nami! Jest wiele przypadków, w których nasza telefoniczna lub mailowa asysta wystarczy do rozwiązania problemu. W szczególności dotyczy to sprzętu elektronicznego, który wg Państwa nie działa prawidłowo i gier które wymagają np. stałego połączenia z internetem. 1. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli zakupiony produkt ma wadę fizyczną lub prawną. 2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, b) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, c) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. 3.Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wadliwość Towarów w zakresie określonym przez przepisy Kodeksu cywilnego. 4. Reklamacja może zostać złożona poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego znajdującego na stronie Sklepu w zakładce Zwroty i reklamacje. 5. Klient składa reklamację pisemnie na adres: ARTMA, Cypriana Godebskiego 14, 62-800 Kalisz lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] 6. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 7. Aby przyspieszyć proces reklamacji do odsyłanego towaru zaleca się dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony Formularz reklamacji, który klient otrzyma od sklepu w formie dokumentu PDF po zgłoszeniu reklamacji mailowo lub telefonicznie 8. Klient powinien dostarczyć produkt na koszt Sklepu najtańszą możliwą przesyłką rejestrowaną na adres siedziby Sklepu. 9. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.