5/5
100% kupujących
poleca tego sprzedawcę
poleca tego sprzedawcę
Obsługa klienta
Zgodność towaru z opisem
Czas dostawy
Na morele.net od
2021-02-04
0 zamówień
w ciągu ostatnich 90 dni
w ciągu ostatnich 90 dni
Opinie kupujących (2)
Jeśli chcesz ocenić tego sprzedawcę lub zgłosić problem, skorzystaj z linku podanego w wiadomości e-mail otrzymanej kilka dni po złożeniu zamówienia.
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Marta
2021-05-15
Produkty:
Data zakupu: 2021-04-15
4fizjo Mata treningowa 180 cm x 60 cm x 1 cm fioletowa
Rodzaj dostawy: Kurier Express
4fizjo Mata treningowa 180 cm x 60 cm x 1 cm fioletowa
Rodzaj dostawy: Kurier Express
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Magdalena
2021-04-08
Produkty:
Data zakupu: 2021-03-31
4fizjo Mata treningowa 180 cm x 60 cm x 1 cm fioletowa
Rodzaj dostawy: Kurier Express
4fizjo Mata treningowa 180 cm x 60 cm x 1 cm fioletowa
Rodzaj dostawy: Kurier Express
Warunki zwrotów
Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży zakupionego towaru bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki z towarem. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie wysyłane jest przez konsumenta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej sprzedającego [email protected] W razie odstąpienia od umowy Kupujący, będący konsumentem powinien dokonać zwrotu produktu na swój koszt w terminie 14 dni licząc od dnia w którym odstąpił on od umowy. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres sprzedającego. Nie będą przyjmowane przesyłki odsyłane za pobraniem. Konsument odpowiada za każde zmniejszenie wartości oferowanego przez Sprzedawcę towaru, odpowiedzialność konsumenta ma charakter odszkodowawczy. Zakres tej odpowiedzialności jest ustalany w oparciu o porównanie wartości towaru nowego z wartością towaru zwracanego, obliczoną według stopnia zużycia. Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, w tym działalność zawodową, które w ramach tej działalności i na jej potrzeby dokonują zakupu bezpośrednio związanego z tą działalnością w sklepie internetowym. Termin do złożenia (wysłania) oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny biegnie od momentu wydania rzeczy konsumentowi, a w przypadku świadczenia usługi – od dnia zawarcia umowy. Adres do zwrotów: Na Kamieńcu Józef Remiasz, ul. Środkowa 240a, 34-405 Białka Tatrzańska
Adres zwrotów
Na Kamieńcu Józef Remiasz
Środkowa
34-405 Białka Tatrzańska
Środkowa
34-405 Białka Tatrzańska
Warunki reklamacji
Reklamacje dotyczące przebiegu transakcji lub zakupionego Produktu należy kierować na adres mailowy [email protected] Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Klienta, adres, login, ID zamówienia, datę transakcji, przedmiot i przyczynę reklamacji, numer konta bankowego i dane kontaktowe. Sprzedawca w okresie dwóch lat od otrzymania towaru przez Klienta ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego towaru z umową. W takim przypadku towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia albo został wydany kupującemu w stanie niezupełnym oraz inne wady określone w art. 556 1 kodeksu cywilnego. Wada prawna zachodzi wówczas, gdy towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej. W przypadku wystąpienia wady towaru, klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub zażądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może się zakończyć przed upływem terminu określonego w art. 568 par 1. Kodeksu cywilnego. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Reklamacje zgłaszane przez Użytkownika będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Użytkownik zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji za pomocą poczty elektronicznej (e-mail).
Adres reklamacji
Na Kamieńcu Józef Remiasz
Środkowa, 240a
34-405 Białka Tatrzańska
Środkowa, 240a
34-405 Białka Tatrzańska
Warunki gwarancji
Producent określił gwarancję na 24 miesiące, 12 miesięcy dla firmy. Gwarancja rozpatrywana wg zaleceń producenta. Sprzedający nie ponosi żadnych kosztów związanych z przebiegiem gwarancji.