5/5
100% kupujących
poleca tego sprzedawcę
poleca tego sprzedawcę
Obsługa klienta
Zgodność towaru z opisem
Czas dostawy
Na morele.net od
2022-02-21
0 zamówień
w ciągu ostatnich 90 dni
w ciągu ostatnich 90 dni
Opinie kupujących (1)
Jeśli chcesz ocenić tego sprzedawcę lub zgłosić problem, skorzystaj z linku podanego w wiadomości e-mail otrzymanej kilka dni po złożeniu zamówienia.
Warunki zwrotów
Zgodnie z polskim prawem mają Państwo 14 dni kalendarzowych na odstąpienie od umowy zakupu towaru przez Internet bez podania przyczyny. Czas na odstąpienie od umowy: Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia: a) w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub b) w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie zamówionych rzeczy lub w posiadanie ostatniej z rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować o swojej decyzji firmę ANDZIK Anna Bereziecka, ul. Hetmańska 67, 15-727 Białystok, e-mail: [email protected] przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Adres zwrotu: Andzik Anna Bereziecka Hetmańska 67 15-727 Białystok Wraz ze zwracanym towarem prosimy o odesłanie: a) oryginalnego dowodu zakupu b) wydrukowany i wypełniony formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący Zwrot kosztu zakupionych towarów: W przypadku odstąpienia przez Państwa od umowy zakupu, w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy dokonamy zwrotu środków w wysokości kosztu zakupionego towaru oraz zwrotu kosztu dostarczenia do Państwa produktu. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jeżeli wybrali Państwo sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nasz sklep, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu wyższej kwoty niż najniższa możliwa. Koszty dostawy zwracanych do nas produktów pozostają po Państwa stronie. W celu otrzymania zwrotu środków zobowiązani są Państwo do odesłania do nas zamówionych produktów w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy, aby odstąpienie od umowy było właściwe. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu dostarczenia do nas zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. Zwrot płatności następuje w taki sam sposób, w jaki dokonano sposobu zapłaty, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inną formę zwrotu, z którą nie wiążą się dodatkowe koszty. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy w wyniku korzystania z nich w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania.
Adres zwrotów
Najlepszyrower
Hetmańska 67
15-727 Białystok
Hetmańska 67
15-727 Białystok
Warunki reklamacji
Europejskiej.Każda osoba kupująca produkty w naszym sklepie ma możliwość ich zareklamowania. Jeśli zauważą Państwo wadę zakupionego produktu podlegającą reklamacji, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym za pośrednictwem kontaktu mailowego [email protected] lub telefonicznie pod numerem 884 000 075. Przebieg reklamacji: 1. Kontakt z pracownikiem sklepu – prosimy o zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem e-maila na adres [email protected] lub telefonicznie pod numerem 884 000 075 2. Przesłanie produktu – po kontakcie z nami prosimy o przesłanie reklamowanego produktu i formularza reklamacyjnego na adres Andzik Anna Bereziecka, ul. Hetmańska 67, 15-727 Białystok 3. Zbadanie zgłaszanych problemów – otrzymany produkt zostanie sprawdzony przez naszych specjalistów. 4. Rozpatrzenie reklamacji – w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji otrzymają Państwo decyzję odnośnie jej rozpatrzenia. Podstawa reklamacji: a) Reklamacja obejmuje produkty, w których ujawnione zostały wady w trakcie ich użytkowania. b) Reklamacja dotyczy także produktów, w których odkryto wadliwość podczas rozpakowywania przesyłki. c) Reklamacja odnosi się również do towarów niezgodnych z opisem zamieszczonym na stronie sklepu internetowego najlepszyrower.pl. d) Zareklamować można także zamówienia otrzymane z brakami – wówczas pokryjemy koszt przesłania brakujących towarów. Gwarancja produktu nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych towaru powstałych w trakcie niewłaściwego użytkowania produktu przez Klienta oraz powstałych w tego następstwie śladów i zniszczeń wcześniej niestwierdzonych na produkcie. Reklamacja może odbyć się na podstawie: a) rękojmi b) gwarancji W przypadku złożenia reklamacji mogą się Państwo ubiegać o jedną z trzech form działania: a) wymiana towaru na nowy b) naprawa towaru c) zwrot pieniędzy Rozpatrzymy każdą reklamację, która zostanie do nas przez Państwa zgłoszona. Zespół specjalistów, który posiadamy ma szeroką wiedzę w zakresie rowerów oraz części i akcesoriów rowerowych, dlatego mogą być Państwo pewni ich kompetencji i umiejętności. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji pokrywamy koszty dostarczenia do nas reklamowanego produktu na podstawie otrzymanego od Państwa dowodu nadania przesyłki z kwotą za jej uiszczenie. Każdy konsument ma możliwość pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia z tego tytułu swoich roszczeń. Umożliwia to m.in. Platforma ODR (ODR – Online Dispute Resolution), będąca interaktywną stroną internetową zapewniającą jeden punkt dostępu zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorców chcących pozasądowo rozwiązać spór odnośnie towarów zakupionych przez internet w kraju i za granicą. Dzięki dostępności strony we wszystkich językach państw należących do Unii Europejskiej, z łatwością mogą korzystać z niej podmioty i osoby zamieszkujące kraje Wspólnoty Na wszystkie oferowane przez nas produkty dajemy 2 lata gwarancji!
Adres reklamacji
Najlepszyrower
Hetmańska 67
15-727 Białystok
Hetmańska 67
15-727 Białystok
Warunki gwarancji
Na wszystkie oferowane przez nas produkty dajemy 2 lata gwarancji. Dzięki niej mają Państwo pewność, że zakupione rzeczy spełnią Państwa oczekiwania, a w razie jakichkolwiek wad fabrycznych, zrobimy wszystko by dostarczyć Państwu dobrej jakości produkty, które będą działały zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Dwuletnia gwarancja na sprzedawane przez nas rzeczy pozwoli Państwu na możliwość ubiegania się reklamacji na dany produkt w przypadku jego niewłaściwego działania. Dzięki temu Państwa zakupy są bezpieczne, a Państwo są w pełni świadomi swojego zakupu. 2 lata gwarancji na wszystkie produkty z naszej oferty to bardzo długi okres, w czasie którego z wielką przyjemnością będziemy ściśle współpracować z Państwem w przypadku pojawienia się takiej konieczności. Szczególną uwagę zwracamy na gwarancję obowiązującą na sprzedawane przez nas rowery. Są to wysokiej klasy rowery renomowanych firm. Wśród gorąco polecanych przez nas są rowery polskiego producenta Kross (produkuje również markę Le Grand), który oferuje rowery najwyższej jakości, doceniane na światowych rynkach. Kupując rowery Kross dostaną Państwo na nie 2 lata gwarancji, z możliwością przedłużenia gwarancji ramy na 5 lat. Przedłużenia gwarancji mogą dokonać Państwo w terminie do 30 dni od daty zakupu roweru. Dożywotnia gwarancja na ramę jest przyznawana na wszystkie rowery zaczynające się od rocznika 2019. Jeśli zakupią u nas Państwo rower, warunkiem udzielenia gwarancji jest wykonanie obowiązkowego, płatnego przeglądu gwarancyjnego po przejechaniu około 100 km lub między 30 a 60 dniem od zakupu. Dotyczy to wyłącznie rowerów, w których informacja o wyżej wymienionym przeglądzie jest zawarta w karcie gwarancyjnej. W przypadku zaniechania dokonania przeglądu, tracą Państwo możliwość ubiegania się o roszczenia gwarancyjne. Przegląd stanu roweru ma służyć głównie Państwu i sprawia, że będą Państwo mieli stuprocentową pewność, że rower jest w odpowiednim stanie i nie zawiedzie Państwa w trasie na co dzień, jak i podczas okazjonalnych wycieczek. Na wszystkie zakupione u nas rowery marki Kross i Le Grand istnieje możliwość złożenia reklamacji w jednym z Autoryzowanych Serwisów na terenie całego kraju, których lista jest dostępna na stronie https://www.kross.pl/pl/dealerzy.