3.5/5
70% kupujących
poleca tego sprzedawcę
poleca tego sprzedawcę
Obsługa klienta
Zgodność towaru z opisem
Czas dostawy
Na morele.net od
2018-07-30
0 zamówień
w ciągu ostatnich 90 dni
w ciągu ostatnich 90 dni
Opinie kupujących (1)
Jeśli chcesz ocenić tego sprzedawcę lub zgłosić problem, skorzystaj z linku podanego w wiadomości e-mail otrzymanej kilka dni po złożeniu zamówienia.
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Rademenes
2021-11-01
Produkty:
Data zakupu: 2021-10-17
Gatta Legginsy męskie Run Men Dave czarne r. XL/2XL
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Gatta Legginsy męskie Run Men Dave czarne r. XL/2XL
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Warunki zwrotów
1. Na podstawie art. 27 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014, poz. 827) Klient, będący konsumentem, ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia w których Konsument wszedł w posiadanie Towaru. Jesteśmy jednym z niewielu sklepów, w których przysługuje Państwu to prawo do 30 dni od momentu otrzymania towaru. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 30 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą 3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.. 4. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient, chyba że Sklep zgodził się je ponieść. 5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 6. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 7. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sklep zwróci Klientowi całą zapłaconą kwotę, w tym kwotę dostarczenia towaru. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków następuje bezpośrednio na kartę płatniczą. 8. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 9. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, chyba że Sklep zaproponował, że sam dokona odbioru towaru. 10. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
Adres zwrotów
NAVITOR POLAND Sp. z o.o.
Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 34
05-270 Marki
Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 34
05-270 Marki
Warunki reklamacji
1. Sklep jest zobowiązany dostarczyć Klientowi towar bez wad. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. 2. Jeżeli towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na towar wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada ma charakter nieistotny. 3. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. 4. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru w postaci paragonu, faktury VAT lub każdego innego prawnie dopuszczalnego środka. 5. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. 6. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. 7. Gdy realizacja reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, Koszty dostaw ponosi Sklep. 8. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
Adres reklamacji
NAVITOR POLAND Sp. z o.o.
Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 34
05-270 Marki
Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 34
05-270 Marki