4/5
80% kupujących
poleca tego sprzedawcę
Obsługa klienta
Zgodność towaru z opisem
Czas dostawy
Na morele.net od
2020-04-27
delivery-box-icon
5 zamówień
w ciągu ostatnich 90 dni
Opinie kupujących (10)
Jeśli chcesz ocenić tego sprzedawcę lub zgłosić problem, skorzystaj z linku podanego w wiadomości e-mail otrzymanej kilka dni po złożeniu zamówienia.
Nie polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Nie dostałem zamówienia
Krzysztof
2021-07-26
Produkty: Data zakupu: 2021-07-12
TXM TXM Szorty męskie kąpielowe L CIEMNY CZERWONY, TXM TXM Szorty męskie kąpielowe L KORALOWY
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Bardzo dobry asortyment.
Andrzej
2021-03-21
Produkty: Data zakupu: 2021-02-23
TXM TXM Koszulka męska podkoszulek XL BIAŁY
Rodzaj dostawy: Kurier
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Wszystko ok.
Elaa
2021-02-17
Produkty: Data zakupu: 2021-01-21
TXM TXM SPODNIE CHŁOPIĘCE 128 CIEMNY RÓŻOWY
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Z.
2021-02-03
Produkty: Data zakupu: 2021-01-26
TXM TXM pantofle męskie 42 CZARNY
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Kilka dni czekałem, ale nie wiem, czy to wina sprzedającego czy kuriera.
Andrzej
2021-02-02
Produkty: Data zakupu: 2021-01-18
TXM TXM Koszulka męska podkoszulek XL BIAŁY
Rodzaj dostawy: Kurier
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
jestem bardzo zadowolona z obsługi, terminowego przesłania przesyłki, towaru zgodnego z zamówieniem i oczekiwaniem
Katarzyna P.
2020-12-09
Produkty: Data zakupu: 2020-12-02
TXM TXM kapelusz damski 56 PUDROWY RÓŻOWY
Rodzaj dostawy: Kurier
Nie polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Czekałam na dostawę bardzo długo (dwa tygodnie). Kilkakrotnie kontaktowałam się mailowo i pytałam, dlaczego towar nadal nie został wysłany. Jedyną odpowiedzią było przekazanie mi nr przesyłki. W odpowiedzi na czwartego z kolei maila, uzyskałam wreszcie informacje, że list przewozowy został wygenerowany przepadkiem, a towar jest wadliwy i nie nadaje się do wysyłki. Pomyłka powinna być zauważona wcześniej, zwłaszcza, że kilka razy informowałam o tym, że przesyłka nadal nie została wysłana. Zwrot pieniędzy uzyskałam bez problemu.
Dagmara
2020-11-08
Produkty: Data zakupu: 2020-10-10
TXM Kurtka męska 1123610 granatowa r. L
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Przebieg transakcji bez problemów. Szybka dostawa. Polecam!
Iwona
2020-10-31
Produkty: Data zakupu: 2020-10-14
TXM TXM CZAPKA DZIECIĘCA DZIEWCZĘCA PRZEJŚCIOWA 56 CZARNY
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Najczęściej zadawane pytania
Kim jest sprzedawca marketplace?

Sprzedawcą jest firma, który wystawia swoje produkty na naszej stronie, realizuje i dostarcza zamówienia oraz wystawia dokumenty posprzedażowe. To bezpośrednio u niego dokonasz zwrotów i reklamacji zakupionych produktów. Każdy ze sprzedawców jest odpowiednio weryfikowany pod względem jakości oferowanych produktów i obsługi zamówień.

Wszystkie zamówienia od sprzedawców są bezpieczne i dodatkowo objęte Programem Ochrony Kupujących, który pozwala na szybki zwrot środków w razie problemów z zakupem.

Czy sprzedawca oferuje nowe produkty czy z outletu?

Wszystkie produkty sprzedawane przez naszych sprzedawców są nowe, pełnowartościowe i mają gwarancję. Wyjątkiem są produkty poleasingowe, które znajdziesz w odrębnych kategoriach - laptopy poleasingowe, drukarki poleasingowe itp.

Jak zgłosić zwrot/reklamacje ?

Reklamację lub zwrot możesz zgłosić bezpośrednio u sprzedawcy. Informacje o jego adresie e-mail oraz infolinii znajdziesz w sekcji ,,O sprzedawcy” na tej stronie lub w wiadomości e-mail otrzymanej po złożeniu zamówienia. Pamiętaj, że każde zamówienie objęte jest Programem Ochrony Kupujących, który pozwala na szybko zwrot środków w razie problemów z zakupem.

Jak anulować zamówienie?

Anulować zamówienie możesz poprzez bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Informacje o jego adresie e-mail oraz infolinii znajdziesz w sekcji ,,O sprzedawcy” na tej stronie lub w wiadomości e-mail otrzymanej po złożeniu zamówienia.

Czy sprzedawca oferuje kody rabatowe lub możliwość użycia karty podarunkowej?

Na tę chwilę nie ma możliwości skorzystania z kodów rabatowych lub użycia Elektronicznej Karty Podarunkowej podczas zakupów u sprzedawcy.

Czy sprzedawca oferuje zakupy na raty?

Na tę chwilę nie ma możliwości skorzystania z opcji zakupu na raty podczas zakupów u sprzedawcy.