Zwrot zakupionego towaru w ciągu 14 dni (odstąpienie od umowy)

Zwrot towaru? To nie problem!

1. Zgodnie z ustawą konsumenci mają możliwość zwrotu produktu zakupionego na odległość w ciągu 14 dni od daty jego odbioru. 
2. Dodatkowo, nasi Klienci mają możliwość dokonania zwrotu nieużywanego, fabrycznie zapakowanego, nie posiadającego śladów użytkowania/otwarcia produktu - aż przez 100 dni od odbioru towru z zamówienia - dotyczy TYLKO towarów dodanych do koszyka zakupów na stronie www.sklep-presto.pl. 
3. Wyjątkiem jest sprzęt z kategorii "Siłownia i Fitness" / "Fitness i Siłownia", który można zwrócić przez ustawowe 14 dni od daty odioru towaru z zamówienia. 
4. W przypadku zakupów dokonanych bezpośrednio w sklepie stacjonarnym Presto (gdy nie została zawarta umowa na odległość), produkt można zwrócić również w ciągu 14 dni od daty odioru towaru z zamówienia. 

1. Zgłoś nam zwrot (odstąpienie)

Kliknij w powyższe by wybrać produkt, który chcesz zwrócić

Zgłoszenie przez stronę przyspieszy realizację zwrotu oraz pozwoli Ci śledzić jego realizację!

2. Zgłoszenia w trakcie

Sprawdź na jakim etapie jest Twój zwrot

Śledź paczkę, status zwrotu, termin zwrotu środków pieniężnych poprzez stronę sklep-presto.pl!

 

Zwrot na odległość

Wydrukuj i uzupełnij formularz zwrotu (odstąpienia od umowy)
Formularz zwrotu znajdziesz tutaj. Wydrukuj go i uzupełnij.
(Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania, możesz przepisać treść wzoru na zwykłą kartkę)

Produkt wraz z formularzem zapakuj do paczki
Zabezpiecz towar i spakuj go do odpowiednio przygotowanej paczki. Nie zapomnij zapakować do środka wypełnionego formularza.

Wyślij paczkę kurierem lub pocztą (WAŻNE: magazyn nie przyjmuje towarów dostarczanych osobiście).
Jeżeli zgłosiłeś zwrot przez stronę, otrzymałeś link z etykietą do pobrania i naklejenia na paczce ze zwracanym towarem. Wyślij paczkę na adres podany na etykiecie. W innym przypadku wyslij paczkę na adres:

1)Dla zamówień złożonych do 01.11.2017r.

Odeślij przesyłkę wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres wskazany w korespondencji od nas, najlepiej po uprzednim kontakcie
z nami pisząc na adres: [email protected] podając dokładny opis sprawy, numer zamówienia lub dla zakupu stacjonarnego nr dokumentu zakupu i żądanie.


2)Dla zamówień złożonych od 02.11.2017r. 

Odeślij przesyłkę wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres naszego magazynu:

Morele.net Sp. z o. o.
Dział Obsługi Zwrotów 
ul. Wiejska 166 
41-216 Sosnowiec

Ważne:

Pamiętaj o umieszczeniu informacji o numerze zamówienia lub zgłoszenia, (ułatwi nam to identyfikację).
Czekaj na zwrot środków. Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty wysłania oświadczenia*.



 

 
Szczegóły procesu zwrotu zakupionego towaru znajdują się w regulaminie e-sklepu oraz w ustawie.
Masz pytania? Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
*Należne środki zostaną zwrócone na konto Klienta w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep-presto.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sklep zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru lub potwierdzenia jego dostarczenia (np. poprzez wysłanie do nas numeru listu przewozowego od kuriera), w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 07:34
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji