Wymiana towaru z wadą fabryczną (Wymiana ekspresowa)

Naszym Klientom oferujemy możliwość skorzystania z przyśpieszonej procedury wymiany wadliwego towaru z wadą fabryczną. 

W celu skorzystania z tej opcji, należy przesłać nam zgłoszenie (NIE DOTYCZY uszkodzenia mechanicznego lub braku kompletności towaru) w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od daty otrzymania towaru.

Dla wyjaśnienia:

*Wada fabryczna towaru – dot. sytuacji gdy Twoje urządzenie przy próbie uruchomienia - nie włącza się/nie działa lub funkcjonuje nieprawidłowo.

*Uszkodzenie mechaniczne towaru – dot. sytuacji gdy po otwarciu towaru okazuje się że towar jest uszkodzony fizycznie.


Co robić?

1. Zgłoszenie wymiany należy poprzedzić tzw. RMA (zgłoszeniem reklamacyjnym)po zalogowaniu się na stronie www.sklep-presto.pl (przez opcję Wymiana towaru z wadą fabryczną) w zakładce "Zwróć/reklamuj produkt"- dokładny opis TUTAJ.

2. Dalsze instrukcje postępowania z reklamowanym towarem przesłane zostaną drogą mailową

Sklep w standardowym przypadku wydaje dyspozycję wymiany towaru na nowy, w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania towaru przez Dział Obsługi Reklamacji Sklep-presto.pl w Krakowie lecz w przypadku braku możliwości zweryfikowania rodzaju wady, towar wysyłany jest do autoryzowanego serwisu producenta. Wówczas termin wymiany wadliwego sprzętu, rozpoczyna się w momencie potwierdzenia wady przez serwis producenta. Maksymalny termin na potwierdzenie wady przez producenta wynosi 14 dni.

WAŻNE!

I. W przypadku niektórych towarów diagnoza i działania serwisowe realizowane są przez serwis producenta bezpośrednio u Klienta. W przypadku potwierdzenia wady i braku możliwości usunięcia jej przez serwis zewnętrzny, www.sklep-presto.pl na prośbę Klienta może wymienić towar lub zwrócić środki pieniężne.

II. Zaznaczamy, że reklamowany towar należy dostarczyć w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia - po tym terminie zgłoszenie zostanie zamknięte. Sprzedawca pokrywa koszty przesyłki kurierskiej towaru reklamowanego przez Klienta.

III. W ramach wymiany ekspresowej, reklamowany towar prosimy dostarczyć do sklepu w oryginalnym opakowaniu wraz z całą otrzymaną zawartością/częściami.

Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 16:36
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji