Jak przygotować sprzęt do reklamacji w sklep-presto.pl

WAŻNE! Wysłanie paczki ze zwracanym towarem zalecamy w celach identyfikacji poprzedzić zgłoszeniem zwrotu tj. RMA, z poziomu swojego profilu po zalogowaniu się na stronie www.sklep-presto.pl

 

Zwracany towar prosimy odesłać na adres wskazany w korespondencji mailowej od sklep-presto.pl, koniecznie wpisując na paczce numer RMA. Paczkę prosimy wysłać w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania numeru RMA.

WAŻNE!

W przypadku towarów zakupionych przed 02.11.2017r. reklamacje należy zgłosić na adres: [email protected], podając w niej najważniejsze informacje na temat zamówienia(nr namówienia, nr dowodu zakupu) oraz opis usterki. 

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta

 

Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 07:14
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji