Jak zgłosić reklamację?

  1. Jeśli dokonałeś zakupu przed 2 listopada 2017r., reklamację lub zwrot należy zgłosić pisząc na adres: [email protected] podając dokładny opis usterki/sprawy, numer dokumentu zakupu i żądanie.
  2. Jeśli chcesz zgłosić reklamację dla zakupu złożonego od 2 listopada 2017r. - prosimy o zgłaszanie reklamacji przez naszą stronę www.sklep-presto.pl, wypełniając formularz reklamacyjny w lokalizacji, po zalogowaniu się na Twoim indywidualnym profilu.
  3. W Twoim profilu, w sekcji "Serwis, reklamacje, zwroty" znajduje się odnośnik "zwróć/reklamuj produkt", po kliknięciu którego pojawi się lista zakupionych produktów wraz z opcjami złożenia reklamacji.
  4. Przy danym produkcie, prosimy o wybranie właściwego, dostępnego rodzaju reklamacji i dokładne opisanie informacji, mogących ułatwić realizację reklamacji.
  5. Reklamacje mogą być również składane:
    a) pisemnie na adres: Morele.net Sp. z o.o., Dział Prawny DOR, ul Fabryczna 20a, 31-553 Kraków,
    b) drogą telefoniczną 
  6. Po przyjęciu zgłoszenia, Dział Obsługi Reklamacji prześle dalsze instrukcje drogą elektroniczną.
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 15:31
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji