Zgłaszanie reklamacji zagubionych lub niedostarczonych w terminie przesyłek pocztowych.

Wszystkie przesyłki pocztowe wysyłane są przez sklep-presto.pl priorytetem.

Reklamację na Poczcie Polskiej można zgłosić według procedur Poczty Polskiej S.A., po upływie 14 dni od daty nadania paczki. Prosimy mieć powyższe na uwadze zgłaszając reklamację w sklep-presto.pl, ze względu na brak możliwości interwencji zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej S.A.

Istnieje możliwość kontrolowania trasy i terminowości dostarczenia przesyłki na stronie Poczty Polskiej S.A.

Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 02:42
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji