Dział obsługi klienta

Przeczytaj, zanim się skontaktujesz:

Czy w net.punktach są produkty dostępne od ręki/ Czy w Państwa sklepach stacjonarnych mogę zakupić produkty widoczne na stronie?

Net.punkty nie posiadają produktów dostępnych "od ręki". Konieczne jest złożenie zamówienia na stronie internetowej lub telefonicznie. Zwykle w ciągu jednego lub dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia (jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 16:00) produkty można odebrać w wybranym przez siebie sklepie. Lista sklepów
Najwygodniej jest założyć konto na naszej stronie i zamówić przez nią. Nie wysyłamy spamu, a na państwa skrzynkę pocztową przychodzą wszystkie ważne informacje: nr konta bankowego (przy płatności przelew), informacja, że produkt jest gotowy do odbioru itp.

Jak długo zamówienie czeka na odbiór w net.punkcie?

Zamówienie czeka na odbiór 5 dni roboczych.

Czy mogę zapłacić w net.punkcie kartą płatniczą?

W net.punktach płatność możliwa jest zarówno gotówką jak i karta płatniczą.

Kiedy dostanę dane do przelewu do płatności za zamówienie?

Jeżeli złożyłeś zamówienie między 8:00 a 16:00 dane potrzebne do przelewu zostaną wysłane razem z wiadomością mailową potwierdzającą zamówienie (do 3 godzin roboczych od złożenia zamówienia) Jeżeli złożyłeś zamówienie między 16:00 a 8:00 następnego dnia – dane do przelewu razem z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia zostaną wysłane do godziny 12:00.

Czy net.punkty są otwarte w sobotę?

Informacje dotyczące godzin otwarcia poszczególnych netpunktów można uzyskać na tej stronie.

Jak mogę uiścić wpłatę własną do zamówienia ratalnego?

Wpłatę własna należy uiścić przelewem na nasz rachunek bankowy. W tytule przelewu uprzejmie prosimy o podanie numeru zamówienia oraz imienia i nazwiska.
mBank S.A.
Nr rachunku: 02 1140 1081 0000 3543 3800 1001
Morele.net
ul. Fabryczna 20A
31-553 Kraków

Jak zgłosić reklamacje?

1. Jeśli dokonałeś zakupu przed 2 listopada 2017r., reklamację lub zwrot należy zgłosić pisząc na adres: [email protected] podając dokładny opis usterki/sprawy, numer dokumentu zakupu i żądanie.

2. Jeśli chcesz zgłosić reklamację dla zakupu złożonego od 2 listopada 2017r. - prosimy o zgłaszanie reklamacji przez naszą stronę www.sklep-presto.pl, wypełniając formularz reklamacyjny w lokalizacji, po zalogowaniu się na Twoim indywidualnym profilu. Przy danym produkcie, prosimy o wybranie właściwego, dostępnego rodzaju reklamacji i dokładne opisanie informacji, mogących ułatwić realizację reklamacji.

3. Reklamacje mogą być również składane:
a) pisemnie na adres: Morele.net Sp. z o.o., Dział Prawny DOR, ul Fabryczna 20a, 31-553 Kraków,
b) w Netpunktach / w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy.
c) drogą telefoniczną
Po przyjęciu zgłoszenia, Dział Obsługi Reklamacji prześle dalsze instrukcje drogą elektroniczną.

Napisz zapytanie

  • otrzymasz od nas odpowiedź najpóźniej w 24 godziny (dni robocze),
  • to najwygodniejsza forma wydania i dyspozycji do swojego zamówienia: dodania lub usunięcia produktu z zamówienia,
  • informacje o odpowiedzi na zapytanie otrzymasz na podany e-mail oraz w swoim profilu

Telefony:

infolinia: 801 002 036

tel: 12 398 62 66 (dla tel. komórkowych) wew. 1

Czynne od 8.00 - 18.00 w dni robocze