Obowiązki Morele.net i Sprzedawcy Marketplace

Podział kompetencji pomiędzy Morele.net a sprzedawcą Marketplace, w zakresie obsługi Klienta, dla zamówień gdzie sprzedawcą jest inna firma niż Morele.net.

Zakres kompetencji Morele.net: 
 problem z autoryzacją (logowanie do konta na platformie handlowej);
 interwencja do sprzedawcy w przypadku braku odpowiedzi na zapytania Klientów;

 przyjęcie skargi na Sprzedawcę.


Zakres kompetencji Sprzedawcy:
 udzielenie odpowiedzi na temat produktu oraz oferty;
 problem z płatnością;

 status zamówienia i dostawy;

 przyjmowanie zleceń od Klientów takich jak m.in. zmiana danych w zamówieniu;

 przyjmowanie i realizacja zgłoszeń z tytułu zwrotu 14-dniowego (14 dniowe prawo odstąpienia od umowy) oraz udzielanie informacji na temat ich statusów;
 przyjmowanie i realizacja zgłoszeń z tytułu reklamacji oraz udzielanie informacji na temat ich statusów;

 realizacja zwrotu środków.

Sprzedawcy Marketplace są przedsiębiorcami. 

Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

Specjalista Morele | 10:58
Cześć!
Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji