5/5
100% kupujących
poleca tego sprzedawcę
poleca tego sprzedawcę
Obsługa klienta
Zgodność towaru z opisem
Czas dostawy
Na morele.net od
2021-01-28
0 zamówień
w ciągu ostatnich 90 dni
w ciągu ostatnich 90 dni
Opinie kupujących (2)
Jeśli chcesz ocenić tego sprzedawcę lub zgłosić problem, skorzystaj z linku podanego w wiadomości e-mail otrzymanej kilka dni po złożeniu zamówienia.
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Anna
2023-03-06
Produkty:
Data zakupu: 2023-02-07
Topslang Koszulka rowerowa na rower z rowerem górskim MTB Góry Mountain Bike męska czarna REGULAR M
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Topslang Koszulka rowerowa na rower z rowerem górskim MTB Góry Mountain Bike męska czarna REGULAR M
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Polecam
Czas dostawy
Zgodność towaru z opisem
Obsługa klienta
Wioletta
2022-07-09
Produkty:
Data zakupu: 2022-06-28
Topslang Koszulka motocyklowa z motocyklem HARLEY DAVIDSON FATBOY męska czarna SLIM L
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Topslang Koszulka motocyklowa z motocyklem HARLEY DAVIDSON FATBOY męska czarna SLIM L
Rodzaj dostawy: Paczkomaty 24/7
Warunki zwrotów
W przypadku rezygnacji z zamówienia lub pomyłki w wyborze towaru masz możliwość zwrotu. Zwrotu należy dokonać na koszt własny w ciągu 14 dni roboczych od daty odbioru. Warunkiem zwrotu jest brak śladów użytkowania oraz oryginalne opakowanie. W przypadku zwrotu środków pieniężnych wypłata nastąpi w terminie do 15 dni roboczych od otrzymania zwrotu zakupionego towaru. W przypadku gdy dostarczony produkt nie był zgodny z zamówieniem, prosimy o kontakt. Towar zostanie wymieniony na inny pod warunkiem braku śladów jego użytkowania. Koszt transportu ponosi nasza firma. Wymiana towaru jest uzależniona od jego dostępności w naszym sklepie. W przypadku braku, zastrzegamy sobie możliwość zwrotu pieniędzy za zakupione towary chyba, że Klient zdecyduje się na oczekiwanie.
Warunki reklamacji
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towary wolne od wad fizycznych i prawnych i jest odpowiedzialny względem Klienta za wady fizyczne i prawne zakupionego Towaru na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Jeżeli po przejściu własności Towaru na Kupującego stwierdzi on, że Towar posiada wady fizyczne lub prawne, Kupujący może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Kupującego towar posiada, żądania wobec Sprzedającego oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę oraz przedstawić dowód zakupu Towaru w Sklepie Internetowym. Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w ww terminie uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Kupującemu na piśmie lub elektronicznie poprzez wskazany adres email. Kroki jakie musi podjąć Kupujący celem złożenia reklamacji, w tym sposób doręczenia Sprzedawcy reklamowanego Towaru wskazane są na poszczególnych etapach w Elektronicznym formularzu reklamacyjnym. W przypadku skorzystania przez Kupującego z innego sposobu złożenia reklamacji niż za pośrednictwem Elektronicznego formularza reklamacyjnego - Sprzedawca poinformuje Kupującego o dalszych krokach postępowania reklamacyjnego w sposób odpowiadający sposobowi złożonej reklamacji.